Morgonkaos

I morse var det kaos. Det började med att jag försov mig, och jag vaknade klockan sju av vårat gökur. Och gissa när jag börjar? Jo, klockan sju! Jag måste ha stängt av snoozen på mitt alarm, haha.
Så jag for upp och in i badrummet, borstade tänderna och sen klädde jag på mig. Jag fick med mig ett äpple på vägen ut, öppnade garagedörren för jag skulle ta en cykel ner till jobbet. Cykeldäcken var opumpade, så jag fick sätta igång och börja pumpa dem. Sen skulle jag ta upp min mobil och kolla hur mycket klockan var, men jag råkade ta upp den för fort, så den flög ur handen och ner i garagegolvet, där batteriet flög ut, så jag hann aldrig se tiden ändå. Vilket gjorde mig ännu mer stressad.
Men jag cyklade järnet ner till jobbet, och luften gick ur däckena igen, så jag gick sista biten. Jag kom fram till jobbet tjugo över sju, det tycker jag var bra jobbat i alla fall!

Och idag har jag och Linda suttit och dunkat Iron Maiden och Pantera i bilen, på HÖG volym, haha.
Min handledare är asball. :)

Kommentarer
Postat av: Kimmen!

Vad hände med "dagens låt" då? :O Maha!

2009-05-16 @ 14:43:20
URL: http://kimmiboi.blogg.se/
Postat av: David

Dagen är inte slut än :) Och den kommer snart! :D

2009-05-16 @ 15:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0