matilda här!

bara för att min älskade pojkvän är så lat så får jag skriva i den här bloggen :)
nån måste ju hålla igång den!
men jag kan berätta att david har varit hos mig sen i onsdags och det tycker han har varit jättemysigt för det tycker han alltid att det är att vara med mig! :)
i torsdags så spelade han en golftävling med mig, vi kom sist, haha :D
men jag tycker faktiskt att vi spelade bra så jag är nöjd ändå!
igår så spelade vi lite kubb och kastade frisbee på förmiddagen
sen så åkte till thuns med min mamma och syster :)
jag köpte ett par skor som jag trodde min bebis skulle hata men han sa att han tyckte dom var fina :o
idag så har vi spelat wii och han åkte hem vid ett tror jag det var
han skulle ha grillat nu på kvällen med kg och några andra men det blev inget :(
nu på kvällen har han tittat på crocodile dundee (min stavning är bäst och älskling du får inte ändra stavningen om det är fel för nu är det jag som skriver)

och bara för att det är jag som skriver så får jag även välja dagens låt!
och det blir alexander rybak - fairytale
jag tyckte inte alls om den i början men nu när man har hört den några gången så är den bra!




och glöm inte bort min blogg!
http://allthosefeelings.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0