Gårdagen

Igår så jobbade jag hela dagen. Sen så åkte jag en buss tidigare och överraskade älskling med att sitta på lokalarn när hon klev på. :)
Och hos älskling var det underbart. Först åkte vi till rangen och slog lite bollar. Jag hatar när bollarna inte flyger som jag vill!
Och jag är jättenervös inför den där blåbärstävlngen. Hör du det, gumman!
Sen så åkte vi och beställde pizza, och medans pizzorna skulle bli klara så gick vi in på Ica och köpte asmycket godis.
Vi gick tillbaka och hämtade upp pizzorna, och åkte hem och åt upp dem! :D
På kvällen så tjockade vi framför tv:n med en skål med godis, vi kollade på "Så ska det låta", haha.
Sen åkte jag hem och jag saknar min älskling jätte mycket. :(

PUSS PÅ DIG, GUMMAN :*

Kommentarer
Postat av: Matilda

älskling, tävlingen kommer gå jättebra!!! vi ska träna jättemycket i veckan! :)

2009-05-16 @ 11:55:51
URL: http://allthosefeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0