Älskling har åkt och jag är ensam.

Nu har älskling åkt hem, så nu blev livet just lite tråkigare. Jag skriver det här för att göra min sötnos glad bara, det är inte för att jag tycker om att blogga.
Tack för att du hjälpte mig med profilbilden! Jag kan inte ett skit om bloggar. :(

Och jag har bestämt mig, att om jag ändå ska skriva blogg så tänker jag skriva en "Dagens låt" varje dag. Så ni kan försäkra er om att det blir ett inlägg varje dag i alla fall!

Dagens låt: Johnossi - Man Must Dance
 

Haha, fan vad grymma vi är på att sjunga, gumman!

Kommentarer
Postat av: Matilda

aw, älskling <3 jag älskar dig! våran dans äger också! du vet väl att du kan lägga in grejer från youtube på bloggen? :) jag tänkte om du vill lägga in dagens låt!

2009-05-14 @ 21:44:44
URL: http://allthosefeelings.blogg.se/
Postat av: Matilda

saknar dig!

2009-05-15 @ 08:56:08
URL: http://allthosefeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0